جدیدترین و متفاوت ترین روش آموزشی روز دنیا که برای کودکان مهاجر در 102 کشور اجرا گردیده است، سیستم فونیکس می باشد. آموزش در سیستم فونیکس با تاکید بر روی چهار مهارت اصلی (reading-writing-speaking- listening) به صورت همزمان می باشد.در سیستم فونیکس به جای الفبای 24 تایی زبان انگلیسی، بر آموزش 44 صدا یا آوا استوار شده به صورتی که پس از پایان دوره کودک به راحتی قادر به خواندن-نوشتن زبان انگلیسی می باشد.

انگلیش اسکول: این دوره ویژه‌ی کودکان ۴ تا ۷ سال به صورت سه روز در هفته و هر روز سه ساعت و نیم آموزش و نیم ساعت پشتیبانی آفلاین می باشد. هر روز شامل دو جلسه آموزش و کلاس خلاقیت( آموزش مباحث با بازی، کاردستی و شعر و… ) می باشد. در پایان هر ترم آزمون برگزار خواهد شد. در دوره های انگلیش اسکول سعی شده که با حضور بیشتر زبان آموزان در محیط انگلیسی زبان، و کلاس های خلاقیت ، ضمن افزایش ضریب یادگیری زبان آموزان و کودکان، به استقلال کودک جهت ارتباط اجتماعی کمک گردد.
دوره ترمیک: این دوره ویژه کودکان ۷تا ۱۴ سال به صورت دو روز در هفته می باشد. در کلاس های حضور هر جلسه به مدت یکساعت و چهل دقیقه آموزشی و بیست دقیقه آموزش آفلاین می باشد.
در کلاس آنلاین هر جلسه یک ساعت و نیم و نیم ساعت آموزش آفلاین می باشد.در پایان هر ترم آزمون برگزار می گردد.
آزمون جامع: زبان آموزان در موسسه کودکان برتر در پایان هر دوره ، پس از شرکت در آزمون جامع موفق به کسب مدرک می گردند. این آزمون ها مطابق معیارها و آزمون های بین المللی می باشد و با شرکت در این آزمون ها موفق به کسب آمادگی های لازم برای آزمون های بین المللی می شوند. در این آزمون ها هر چهار مهارت اصلی مانند (speaking, reading, writing, listening )بصورت همزمان و مطابق آزمون های YLE مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

خدمات موسسه کودکان برتر

چارت آموزشی

اعطای مدرک به زبان آموزان

دوره تربیت مدرس (TTC)

کلیه زبان آموزان در موسسه کودکان برتر پس از پایان هر دوره و شرکت در آزمون جامع موفق به کسب مدرک می گردند.

موسسه کودکان برتر بر اساس اهداف و برنامه آموزشی خود دوره های تربیت مدرس تعریف نموده است.
اساتید در این دوره های تئوری-عملی شرکت نموده تا با نحوه‌ی کلاسداری، نحوه ارزشیابی زبان آموزان، شیوه و متدهای جدید آموزشی و روش تدریس موسسه آشنا گردند. در پایان این دوره ها اساتید ضمن شرکت در Demo، و تائید معاونت آموزشی موسسه، کارت تدریس (پرسنلی) دریافت نموده و مجاز به اجرا و تدریس در کلاس ها تا سطح گذرانده شده می شوند.
همچنین در پایان هر دوره T.T.C گواهینامه و مدرک دوره مربوطه را دریافت می کنند.
همچنین موسسه کودکان برتر برای آن دسته از متقاضیانی که تمایل به دریافت مدرک T.T.C موسسه کودکان برتر را دارند نیز کلاس های T.T.Cجامع برگزار می نماید. و مس از پایان دوره به متقاضیان مدرک و گواهینامه اعطا می نماید.
در موسسه کودکان برتر با توجه به حساسیت کار با گروه سنی کودک و خردسال به منظور بازدهی بیشتر اساتید و پیشرفت زبان آموزان، در کلاس های T.T.C این موسسه دوره های روانشناسی کار با کودک نیز برگزار می گردد‌. در مباحث این کلاس ها نحوه‌ی رفتار با کودکان و همچنین تقویت اعتماد به نفس در زبان آموزان آموزش های داده می شود.