آموزش زبان به کودکان فقط مکالمه یا چهار مهارت؟
مکالمه زبان ها را نمیتوان از ابعاد دیگر آن زبان جدا کرد به طور مثال کوچکترین جزء زبانی کلمه است و برای ایجاد ارتباط زبان آموز باید به اندازه ی کافی از کلمات آن زبان آگاهی داشته باشند و با استفاده از ساختار یا همان گرامر زبان آن کلمات را در کنار هم چیده و به تولید جملات مفهوم دار دست پیدا کند و همچنین استفاده از زبان برای ایجاد ارتباط زبان آموز باید به شیوه صحیح بیان و تلفظ کلمات نیز تسلط داشته باشد در نتیجه همه ی ابعاد زبانی به صورت یک پارچه و زنجیره وار به هم متصل هستند و با نبودن یک قسمت از زبان آموزش صحیح شکل نمیگیرد. همین روال در آموزش زبان کودکان نیز صدق میکند و ما در کانون کودکان برتر با کمک از کادر مجرب و با حوصله برآنیم که بتوانیم در رشد و تعالی کودکان در تمامی ابعاد زبان انگلیسی همت گماریم و باعث پیشرفت کودکان سرزمینمان باشیم.
مکالمه زبان انگلیسی امری است که با شرکت کودک در بحث و گفت و گو و شرکت در محیط های در نظر گرفته شده رشد می کند.
به طور مثال در مکان های مختلف از قبیل رستوران، مغازه و … دیالوگ های کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد که ما با شبیه سازی محیط کودکان را به استفاده از زبان مورد نظر تشویق میکنیم.
با استفاده از صدا آواهای مختلف که به ابراز احساسات در تولید زبان کمک میکند و ما سعی داریم در این مرکز به صورت طبیعی استفاده از این صدا آواها را به کودکان آموزش دهیم.
کودکان با بهره گیری از هوش بالای خود به راحتی در عرض مدت زمان کوتاهی زبان را از محیط اطراف خود دریافت میکنند و به کار می گیرند.
همه ی زبان آموزان به خصوص کودکان در شرایطی که با درک مطلب بالا از محیط و معلم خود رو به رو شود به طور خودکار حس مثبت دانستن را تجربه میکند و این امر باعث ایجاد انگیزه در زبان آموز برای به جلوتر رفتن می باشد، لذا ما در مسیر آموزش در کانون کودکان برتر در ابتدای راه به کودکان فرصت شنیدن زبان اصلی و روزمره را می دهیم. همانطور که کودکان ما از بدو تولد در معرض شنیدن زبان از پدر و مادر واطرافیان هستند و این امر به خودی خود باعث میشود ذهن کودک با ساختارهای زبانی به صورت غیر ارادی آشنا شود و کم کم با گذشت زمان ، ما کودک را به تولید صدا و بعد کلمه و عبارت و جمله تشویق میکنیم.
کودکان با بهره گیری از هوش بالای خود به راحتی در عرض مدت زمان کوتاهی زبان را از محیط اطراف خود دریافت میکنند و به کار می گیرند.
قابل به ذکر است برای کودکان قبل از 7 سال توضیح مسائل گرامری زبان به هیچ وجه رخ نمیدهد به این دلیل که هنوز کودکان از لحاظ درک ذهنی به آن حد نرسیده اند. لذا ما این موضوع را به سطوح بالاتر انتقال میدهیم.