این سوال مداوم و سطحی پاسخی بسیار ساده ولی مفهومی دارد:
هر زبان از ابعاد مختلفی تشکیل شده است که به صورت خیلی نزدیک در همه ی ارکان دخالت دارند و هرگز قسمتی از آن را نمیتوانیم حذف کنیم و آموزش آن بخش را نادیده بگیریم، از سوی دیگر وقتی ما در حال آموزش یک کودک باشیم چه بهتر آنکه آموزش ما کامل و یک پارچه باشد و همه ی چهار مرحله ی زبان را پوشش دهد به طوری که همه ی جوانب زبانی با هم و با یک سرعت تکمیل شود. در حالی که ما میدانیم آموزش سنین 3 تا 10 سال که در موسسه کودکان برتر در حال تعلیم آن هستیم کاملا به صورت غیر ارادی و با بهره گیری از به روزترین متدها با توجه به دقت و آرامش کودکان برنامه ریزی شده و در این زمان که کودکان دغدغه ای به جز به کلاس آمدن ندارند و این آموزش را در غالب بازی های کودکانه ی خود در حال فراگیری هستند و چه بهتر که بخش اعظم و مهم نوشتار که یک بحث تولیدی زبان می باشد و با به نتیجه رسیدن این بخش با بحث بالا رفتن میزان علاقه مندی و انگیزه ی کودک و اولیا و حتی اطرافیان و معلم او همراه میباشد.
همین امر نوشتار به صورت موتور دو سمته عمل میکند: هم در عمیق تر شدن یادگیری زبان کمک میکنم و هم در تولید شفاهی یا همان ( اسپیکینگ) زبان آموز بسیار بسیار کمک کننده و مهم میباشد و با سرعت بیشتری زبان آموز را به جلو هدایت میکند.
مساله دیگر این است که در حال حاضراکثر افراد جوان جامعه به دلیل سخت بودن نوشتار زبان انگلیسی از یادگیری آن شانه خالی میکنند و با دیکته های بد و نادرست آنها مواجهیم که دلیل این موضوع این است که در کودکی برای این قسمت زبانی ( نوشتار) به اندازه ی کافی وقت در نظر گرفته نشده و به فراموشی سپرده شده، ولی ما در کانون کودکان برتر به وسیله سیستم جهانی فونیکس این خلا و مشکل را به آسانی برای کودکان عزیز شما حل خواهیم کرد و شما رااز یادگیری آنها در این سیستم شگفت زده خواهیم کرد.