در جامعه افراد با اطلاعات و تحصیلات مختلف در مورد موضوع آموزش زبان به کودکان نقدها و عقاید متفاوتی دارند و به سختی با همدیگر در این بحث به اجماع نظر می رسند.
برخی از این افراد که عمدتا خودشان در حال حاضر مادر و پدر هستند و در کودکی و دوره تحصیل خود به دلیل عدم وجود افراد زبده و عدم وجود سیستم آموزشی مدرن و یکپارچه پا به عرصه ی یادگیری گذاشته بودند و با عدم نتیجه گیری مطلوب مواجه شده اند، بر این باورند که خود زبان آموز باید احساس نیاز به یادگیری کند و یادگیری زبان دوم را آغاز نماید، که این دید کاملا اشتباه میباشد. در این مقاله برآنیم که بتوانیم دلایل کافی و شفاف این موضوع را بررسی نماییم.
در حال حاضر ما در قرن بیستم که به گونه ای مهد پیشرفت و تکنولوژی می باشد زندگی می کنیم و خوشبختانه دسترسی ما به منابع اصلی و معتبر در سطح دنیا بسیار آسان می باشد به گونه ای که به راحتی با در نظر گرفتن کمی دقت از به روزترین کتابها و سیستم های آموزشی دنیا میتوانیم جویا شویم و از آنها در سیستم آموزشی مدارس و مراکز آموزشی بهره بگیریم.
در دنیا افراد چند زبانه و با تحصیلات و خبره از پیشتازان عصر خود هستند و پله های ترقی را یکی پس از دیگری میپیمایند و همگی متفقا برآنند که کودک قادر است به آسانی به صورت دو یا چند زبانه پرورش یابد و همگی بر این باورند که بهترین زمان برای یادگیری کودک از بدو تولد تا 10 سالگی است به این دلیل که کودک به راحتی به طور غیر ارادی وارد پروسه ی یادگیری میشود، دقیقا به گونه ای که زبان مادری خود را فرامیگیرد اما شرط مهم این آموزش، سیستم آموزشی به روز با بهره گیری از افراد با حوصله و دقیق باشد که ما در کانون زبان کودکان برتر با استفاده از اساتید مجرب و تحصیل کرده و با استفاده از بهترین سیستم آموزشی ( فونیکس ) این بستر مناسب را برای کودکان شما آماده کرده ایم. به شیوه ای که کودکان در آموزشگاه از همان ابتدا در معرض شنیدن زبان انگلیسی می باشند و کم کم خودشان وارد پروسه ی تولیدی ( اسپیکینگ) و ( رایتینگ) میشود و تمام موارد آموزشی به صورت شعر و بازی در محیط کاملا شاد و جذاب برای کودکان سرزمینمان آموزش داده میشود با این هدف که با کمک یکدیگر به ارائه ی هزارها هزار کودک دو زبانه در سطح ایران عزیزمان برسیم.